Test Anxiety Among Czech Pupils in Lower-Secondary Education

Název česky Testová úzkost českých žáků nižšího sekundárního vzdělávání
Autoři

ŠEJNA Erik

Rok publikování 2024
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Studia paedagogica
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www Odkaz na stránku, kde se nachází plný text výsledku
Doi http://dx.doi.org/10.5817/SP2024-2-5
Klíčová slova test anxiety; examination anxiety; fear of failure; academic self-concept; school well-being; educational outcomes
Popis Studie se zabývá adaptací škály Children Test Anxiety Scale (CTAS) na vzorku 740 žáků nižšího sekundárního vzdělávání v moravských školách. Cílem byla rovněž analýza vztahu testové úzkosti s akademickým self-conceptem, pohlavím žáků či jejich vzdělávacími výsledky
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.