Technical students´preferences for learning English: a theory formation based on a mixed research in learning styles
Název česky | Studenti techniky a jejich preference v učení se angličtině: vytváření teorie založené na výsledcích smíšeného výzkumu učebních stylů |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2024 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Prezentace shrnula výsledky smíšeného výzkumu učebních stylů angličtiny studentů Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií Vysokého učení technického v Brně. Příspěvek byl zaměřen především na výsledky kvalitativní fáze výzkumu, v němž byly analyzovány rozhovory s vybranými studenty reprezentujícími nejčastěji se vyskytující kombinace učebních stylů angličtiny. Pomocí tematické analýzy byly popsány učební strategie vycházející z jednotlivých dimenzí učebních stylů. Výsledky výzkumu umožnily lepší pochopení studentských strategií učení se angličtině a odhalení jejich problematických aspektů, což povede k adaptaci pedagogických postupů ve výuce angličtiny. |
Související projekty: |