Pilotní výzkum marketingového mixu v podnicích ČR

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Ekonomicko-správní fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

SUCHÁNEK Petr

Rok publikování 2002
Druh Článek ve sborníku
Konference Ekonomika firiem 2002
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova marketing's mix; elements of marketing's mix; company analysis
Popis Článek se zabývá analýzou marketingových mixů různých podniků. Je přitom možno pozorovat různé odlišnosti mezi jednotlivými marketingovými mixy podniků. Prokazuje se přitom různý důraz, který kladou podniky na jednotlivé prvky marketingového mixu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.