Innovative Teachers: School Culture Being Helpful or Harmful

Logo poskytovatele
Název česky Inovativní učitelé: Kultura školy napomáhá nebo škodí
Autoři

NOVOTNÝ Petr

Rok publikování 2003
Druh Článek ve sborníku
Konference Proceedings of the 11th Biennial Conference 2003
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Innovative; teacher; school; culture
Popis Vzdělávání v České republice je na pokraji velmi významných změn. Nezbytné systémové změny byly zakotveny v Bílé knize (Národní vzdělávací a rozvojový porgram) v roce 2000. Vnitřní transformace školy by měla být hlavně prostřednictvím učitelů. Jsou to oni, od kterých se očekává, že budou změnu podporovat. Obzvláště inovativní učitelé jsou považováni jako dobrý příklad a zdroj nových myšlenek. Jak takoví učitelé nahlíží na své vlastní možnosti jejich myšleknky a zkušenosti, to je předmětem Inovativní učitelé: Kultura školy napomáhá nebo škodí, příspěvek vychází z výzkumu realizovaném v průběhu školního roku 2002/2003.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.