ICT a prostředí podporující učení a vyučování v současné české škole

Logo poskytovatele
Autoři

ZOUNEK Jiří

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference Pedagogický výzkum: reflexe společenských potřeb a očekávání?
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova ICT; school; learning; teaching; teacher; school culture
Popis Příspěvek je jedním z výstupů výzkumného projektu s názvem Informační a komunikační technologie a kultura školy. Autor se věnuje klíčové oblasti chodu školy prostředí podporující učení a vyučování ve dvou rovinách. V obecné rovině ukazuje, jaké prvky prostředí podporujícího učení a vyučování ovlivňují ICT nejvýznamněji, poté analyzuje výpovědi ředitelů vztažené k situaci na jejich školách.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.