Kritéria výběru učebnic anglického jazyka na základních školách - podněty pro pregraduální vzdělávání učitelů

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

VOJTKOVÁ Naděžda

Rok publikování 2008
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvěk se věnuje kontextu výběru učebnic anglického jazyka a kritériím výběru, která jsou používána učiteli anglického jazyka. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak kritéria hodnocení učebnic, které používá MŠMT k udělení doložky o zařazení do seznamu učebnic MŠMT, odpovídají požadavkům samotných učitelů a jak učitelé postupují při výběru učebních materiálů. V závěru je uveden jeden příklad dobré praxe, kdy diplomantka využila metodu akčního výzkumu ke stanovení vhodného výukového materiálu, který reflektuje potřeby školního vzdělávacího programu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.