Individuální preference při učení úzkostných žáků

Autoři

STRÁNSKÁ Zdenka

Rok publikování 2009
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Ve sdělení jsou prezentovány výsledky výzkumu, jehož cílem bylo nejen zmapovat styly učení - individuální preference při učení žáků ve věku 12-14 let (tj. zjistit, co žáci dělají a co jim nejlépe vyhovuje, když se učí), zjištění míry jejich úzkostnosti jako trvalé osobnostní vlastnosti, ale rovněž prozkoumání vztahu mezi styly učení a úzkostností. Dílčími cíli bylo zjištění rozdílů ve stylech učení mezi chlapci a dívkami a odhalení rozdílů ve stylech učení mezi žáky navštěvujícími základní školu a gymnázium. Dále byly sledovány rozdíly v míře úzkostnosti mezi pohlavím a mezi žáky navštěvujícími výše uvedené typy škol.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.