Gender differences in foreign language learning strategies

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Genderové rozdíly ve strategiích učení cizímu jazyku
Autoři

VLČKOVÁ Kateřina DOSKOČILOVÁ Marie

Rok publikování 2010
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Genderové rozdíly v používání strategií učení cizímu jazyku v 5. ročníku, 9. ročníku základní školy a na gymnáziích. Dívky mají tendenci používat strategie signifikantně více než chlapci. Chlapci používají více pouze několik málo strategií. Genderové rozdíly se zvětšují s narůstajícím stupněm vzdělávání. Výsledky korespondují s výsledky zahraničních výzkumů v euro-americké civilizaci.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.