Specifičnost dětského vnímání při recepci literárního textu - rozvíjení předčtenářské gramotnosti u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ŠUBRTOVÁ Milena

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Vítková, M.; Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova specificity of childs perception in reception of literary texts; developing pre-readers literacy; working with literature in special preschools
Popis Rozvíjení předčtenářské gramotnosti u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami klade na zprostředkovatele umělecké literatury zvýšené nároky. V případě literárněvýchovného působení v institucionálním prostředí mateřské školy je nutné hledat taková řešení, aby se společná četba stala opravdu spojujícím prvkem.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.