Zkušenostně reflektivní učení a komfortní zóna
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Pedagogická orientace: odborný čvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2011/PedOr11_3_ZkusenostneReflektivniUceni_Nehyba.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | experiential reflective learning comfort zone Kurt Lewin’s theory of personality; experiential learning |
Přiložené soubory | |
Popis | Článek pojednává o problematice zkušenostně reflektivního učení. Předně sevzaměřuje v této problematice na diskuzi týkající se konceptu komfortní zóny. Překračuje obvyklý rámec tuzemského vymezení konceptu komfortní zóny a reflektuje jej z pohledu zkušenostně reflektivního učení ve světě. Na závěr poukazuje na možné paralely konceptu komfortní zóny a teorií Lewina. Celkově se článek soustřeďuje na témata, která pomáhají rozšířit a prohloubit pohled na problematiku komfortní zóny. |
Související projekty: |