Zkušenostně reflektivní učení a komfortní zóna

Logo poskytovatele
Autoři

NEHYBA Jan

Rok publikování 2011
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Pedagogická orientace: odborný čvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2011/PedOr11_3_ZkusenostneReflektivniUceni_Nehyba.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova experiential reflective learning comfort zone Kurt Lewin’s theory of personality; experiential learning
Přiložené soubory
Popis Článek pojednává o problematice zkušenostně reflektivního učení. Předně sevzaměřuje v této problematice na diskuzi týkající se konceptu komfortní zóny. Překračuje obvyklý rámec tuzemského vymezení konceptu komfortní zóny a reflektuje jej z pohledu zkušenostně reflektivního učení ve světě. Na závěr poukazuje na možné paralely konceptu komfortní zóny a teorií Lewina. Celkově se článek soustřeďuje na témata, která pomáhají rozšířit a prohloubit pohled na problematiku komfortní zóny.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.