Informace o projektu
Non-traditional students studying for education degrees in tertiary education within the Czech Republic
- Kód projektu
- GA18-15451S
- Období řešení
- 1/2018 - 6/2021
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Grantová agentura ČR
- Standardní projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
- Filozofická fakulta
- Klíčová slova
- netradiční student, pedagogické obory, dospělý, andragogický výzkum
Projekt se zaměřuje na netradiční studenty pedagogických oborů v terciárním vzdělávání. Projekt kombinuje kvalitativní a kvantitativní metodologii ve smíšeném výzkumném designu. Navrhovaný projekt svým zaměřením na další vzdělávání dospělých spadá do oblasti andragogického výzkumu, který v ČR sám o sobě není zatím dostatečně rozvinut ani tematicky ani metodologicky.
Publikace
Počet publikací: 19
2023
-
Travelling in time via narration : Three types of biographical learning
Australian Journal of Adult Learning, rok: 2023, ročník: 63, vydání: 1
2021
-
Jak poznáme kvalitní kombinované studium? Pilíře kvality v hodnocení zralými studenty
Studia paedagogica, rok: 2021, ročník: 26, vydání: 1, DOI
-
Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách
Rok: 2021, počet stran: 306 s.
-
Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách
Rok: 2021, vydání: Vyd. 1., počet stran: 305 s.
-
Význam vzájemného učenímezi studenty kombinovaného studia pro prevenci studijní neúspěšnosti
Lifelong learning - celoživotní vzdělávání, rok: 2021, ročník: 11, vydání: 1, DOI
2020
-
Biografická práce netradičních studentů vracejících se na univerzitu po předchozí neúspěšné univerzitní zkušenosti
Rok: 2020, druh: Další prezentace na konferencích
-
Educational Trajectories of Non-traditional Students: Stories Behind Numbers
Studia paedagogica, rok: 2020, ročník: 25, vydání: 4, DOI
-
Identity Struggles of Adult Returners
Studia paedagogica, rok: 2020, ročník: 25, vydání: 4, DOI
-
Kvalita vysokoškolské výuky očima zralých studentů
Rok: 2020, druh: Další prezentace na konferencích
-
Netradiční studenti : Role angažovanosti ve studiu
Rok: 2020, druh: Další prezentace na konferencích