Project information
Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
- Project Identification
- MUNI/A/0765/2012
- Project Period
- 1/2013 - 12/2013
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Grant Agency of Masaryk University
- Category A
- MU Faculty or unit
- Faculty of Arts
Cílem projektu je podpora výzkumných aktivit studentů doktorského studia oboru Pedagogika ÚPV FF MU. Tématický rámec výzkumu přestavují jevy a procesy související s rozmanitými podobami celoživotního učení v rozmanitých institucionálních kontextech v návaznosti na výzkumný profil ÚPV FF MU. Půjde o výzkum reálné školní výuky, výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek rozvoje školy, a dále výzkum učení v neškolských institucionálních kontextech včetně pracovního prostředí organizací. Jednotlivé části výzkumu budou realizovány za pomoci souborů metod kvalitativního a kvantitativního charakteru podle povahy jednotlivých výzkumných témat. Očekávané výsledky obohacují zdrojovou základnu vztahující se k jednotlivým tématům a jejich dílčím aspektům, ukazují další možnosti výzkumu, ale také možnosti uplatnění výsledků v praxi a ve vzdělávací politice.
Publications
Total number of publications: 14
2014
-
Zvyk je železná košile aneb jak si udržet práci 30 let...
Andragogika, year: 2014, volume: 18, edition: 3
2013
-
Adaptační strategie ruských studentů na vysokých školách v České republice
Year: 2013, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Domácí vzdělávání jako předmět empirického výzkumu
Year: 2013, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Education in Developing Countries through the Eyes of Volunteers Participating in the Foreign Educational Internships
Year: 2013, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Kompetenční modely ve vzdělávání dospělých - praktické srovnání
Andragogika, year: 2013, volume: 16, edition: 1
-
Kompetenční modely ve vzdělávání dospělých - praktické srovnání
Year: 2013, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Proces dozrávání a proměna hodnot u studentů, účastnících se vzdělávacích dobrovolných stáží v rozvojových zemích
Year: 2013, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Syndrom vyhoření u pedagogů středních škol
Year: 2013, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Učitel - žák; učitelka - žačka = pozitivnější vnímání etické výchovy?
Year: 2013, type: Popularization text
-
Vzdělávací nerovnosti v České republice a sociální změna
Studia paedagogica, year: 2013, volume: 18, edition: 1, DOI