Project information
Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami ve školách hlavního vzdělávacího proudu
- Project Identification
- MUNI/A/1183/2016
- Project Period
- 1/2017 - 12/2017
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Grant Agency of Masaryk University
- Category A
- MU Faculty or unit
-
Faculty of Education
- PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D.
- prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Mgr. Bc. Kristýna Bělohlávková
- doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- PhDr. Mgr. et Mgr. Dana Dlouhá, Ph.D.
- PhDr. Mgr. et Mgr. Eva Dostalová, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Kateřina Furiková, Ph.D.
- PhDr. Mgr. et Mgr. Pavlína Grác Livňanská
- Mgr. et Mgr. Marie Hošťálková
- Mgr. Lenka Hrnčířová, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Mgr. Barbora Ilgnerová
- PhDr. Mgr. et Mgr. Nora Jágerová, Ph.D.
- doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
- Mgr. Tereza Krčmářová
- Mgr. Zuzana Maštenová
- doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- prof. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., M.Sc.
- Mgr. Nikola Paštrnáková, Ph.D.
- doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
- prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc.
- Mgr. Petra Segeťová
- Mgr. Zuzana Szabó Lenhartová
- PhDr. Mgr. Michaela Šedá, Ph.D.
- Mgr. Kristina Šimečková
- Mgr. Kateřina Štrausová, DiS.
- Mgr. Veronika Uhrová
- PhDr. Mgr. Jan Viktorin, Ph.D.
- prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D.
- Mgr. Bc. Pavla Žáková
Projekt specifického výzkumu pro rok 2017 je zaměřen na problematiku podpory dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Cílem projektu je vytvoření souboru inovativních metod a forem práce s akcentem na žáky se SVP v inkluzivní třídě a analýza možnosti prevence problémů při začleňování této cílové skupiny do heterogenních tříd. Výzkum dá příležitost navrhnout konkrétní možnosti podpory při zařazení jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci inkluzivního prostředí tak, aby vedly k posílení jejich sociálně-emočních kompetencí.
Publications
Total number of publications: 15
2018
-
Inkluzivní didaktika v praxi základní školy se zřetelem na specifika žáků s lehkým mentálním postižením
Year: 2018, edition: 1. vydání, number of pages: 165 s.
-
Inkluzivní didaktika v praxi základní školy se zřetelem na specifika žáků s lehkým mentálním postižením
Year: 2018, edition: Vyd. 1., number of pages: 165 s.
-
Pracovníci školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu v Jihomoravském kraji
Štúdie zo špeciálnej pedagogiky, year: 2018, volume: 7, edition: 1
2017
-
Analýza rizikových faktorů životního stylu žáků základní školy
Edukační přístupy k dětem v riziku, s problémy a s poruchami v chování, edition: Vyd. 1., year: 2017, number of pages: 24 s.
-
Dítě s Moebiovým syndromem z pohledu logopeda
Speciální pedagogika, year: 2017, volume: 27, edition: 2
-
Edukační přístupy k dětem v riziku, s problémy a s poruchami v chování
Year: 2017, edition: Vyd. první, number of pages: 199 s.
-
Edukační přístupy k dětem v riziku, s problémy a s poruchami v chování
Year: 2017, edition: Vyd. 1., number of pages: 199 s.
-
Faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení.
Year: 2017, edition: Vyd. první, number of pages: 130 s.
-
Informační a komunikační technologie v předškolním vzdělávání
Media4u magazine, year: 2017, volume: 14, edition: 3
-
Podpůrná opatření u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základních škol v Jihomoravském kraji
Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí., edition: 1. vydání, year: 2017, number of pages: 19 s.