Project information
Současné problémy výzkumu médií a jejich publik II
- Project Identification
- MUNI/A/1503/2021
- Project Period
- 1/2022 - 12/2022
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Specific research - support for student projects
- MU Faculty or unit
- Faculty of Social Studies
Projekt je zaměřený na současné vybrané problémy mediálního výzkumu. Zahrnuje dva dílčí výzkumné moduly, v jejichž rámci jsou rozvíjena stěžejní výzkumná témata na KMSŽ, která navíc spojuje téma současné proměny mediálního prostředí, médií a jejich publik. První modul zahrnuje dvě studie založené na obsahové analýze, které se zaměřují na proměny v oblasti politické komunikace. První se zaměřuje na oblast politických diskuzí na online sociálních sítích, druhá na politickou komunikaci v období kampaně. Druhý modul pak staví na sekundární analýze dostupných dat v oblasti proměny mediálních praxí a recepce informací českých konzumentů médií. Hlavním cílem projektu je podpořit magisterské a doktorské studenty v jejich výzkumných aktivitách, proto jsou zkoumaná témata spjatá s dizertačními pracemi jednotlivých členů týmu. Výstupem budou rukopisy pro česká a zahraniční recenzovaná periodika, prezentace na konferencích a závěrečný workshop, na němž budou členové týmu prezentovat výsledky výzkumu.
Publications
Total number of publications: 4
2023
-
Beyond stealing : The determinants/motivations of Czech audiences to pay for audiovisual content.
Critical Studies in Television, year: 2023, volume: 18, edition: 4, DOI
-
Výzkumný seminář KMSŽ
Year: 2023, type: Workshop
2022
-
News Media and Ontological Security: Media Theory Meets Data
Year: 2022, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Tonality in campaign communication on Facebook as drivers of divergent users' engagement in Czechia
Year: 2022, type: Appeared in Conference without Proceedings