Description |
Monothematical volume of the journal Pedagogická orientace which focuses on the topic of standards of educational research. Editorial ... k metodologickému standardu v pedagogice (Tomáš Janík, Kateřina Vlčková, Petr Knecht) Studie Mareš, J. (2013). Přehledové studie: jejich typologie, funkce a způsob vytváření. Pedagogická orientace, 23(4), 427–454. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-427 Mareš, J., & Vlčková, K. (2013). K metodologickým standardům kvantitativních studií v pedagogice: Jak psát o výzkumných zjištěních? Pedagogická orientace, 23(4), 455–477. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-455 Šeďová, K., & Švaříček, R. (2013). Jak psát kvalitativně orientované výzkumné studie. Kvalita v kvalitativním výzkumu. Pedagogická orientace, 23(4), 478–510. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-478 Gavora, P. (2013). Validita a reliabilita výskumných nástrojov: princípy a reálna prax. Pedagogická orientace, 23(4), 511–534. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-511 Němec, J. (2013). Standardy závěrečných prací pedagogických oborů. Pedagogická orientace, 23(4), 535–553. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-535 Knecht, P., & Dvořák, D. (2013). Etika vědecké práce a publikování pro mírně pokročilé. Pedagogická orientace, 23(4), 554–578. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-554 Diskuse Kuřina, F. (2013). Účel pedagogiky a její metodologický standard. Pedagogická orientace, 23(4),579–586. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-579 Kaliszewska, M. (2013). O kvalitě a hodnoticích kritériích akčního výzkumu. Pedagogická orientace, 23(4),587–596. DOI: 10.5817/PedOr2013-4-587 Recenze Ondrejkovič, P., & Majerčíková, J. (2012). Vysvetlenie, porozumenie a interpretácia v spoločenskovednom výskume. (Dalimír Hajko) Štech, S., & Zapletalová, J. (2013). Úvod do školní psychologie. (Jan Průcha) Doll, J., Frank, K., Fickermann, D., & Schwippert, K. (Eds.) (2012). Schulbücher im Fokus. Nutzungen, Wirkungen und Evaluation. (Karolína Pešková) Zprávy a oznámení Za panem PaedDr. Jiřím Haškovcem. (Antonín Bůžek)
|