Aby výzkum nebyl pruda: Uchopení individuálně motivačních východisek výzkumu. (Netradiční metodologický workshop)

Warning

This publication doesn't include Faculty of Arts. It includes Faculty of Education. Official publication website can be found on muni.cz.
Authors

ČERVENKA Karel

Year of publication 2019
Type Workshop
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description Workshop byl realizován v rámci Víkendového metodologického semináře pro studenty DSP speciální pedagogika - Zámeček pod hradem, Starý Jičín, 11. 10. – 13 .110. 2019. Výzkum se (zdaleka nejen) na doktorském studiu nezřídka zvrhne do něčeho, co ve výzkumníkovi vyvolává spíše frustraci než pocity naplnění a seberealizace. Frustrace je často brzdou výzkumu, někdy je však možné chápat ji i jako jeho motor. Workshop byl prostorem pro sdílení zkušeností mezi zúčastněnými akademiky, zkušenými výzkumníky a studenty doktorského studia speciální pedagogiky. Sdíleli zkušenosti o tom, co pro každého z nich výzkum představuje z hlediska motivace, co je pohání a co naopak chápou jako překážku ve svých výzkumných snahách. Referenčním rámcem diskuse a sdílení byla Maslowova typologie potřeb, resp. rozdílné efekty potřeb růstových a nedostatkových. Workshop byl realizován v rámci Víkendového metodologického semináře pro studenty DSP speciální pedagogika - Zámeček pod hradem, Starý Jičín, 11. 10. – 13 .10. 2019.
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.