Strategie v edukaci jedinců s SPU na 2. stupni základních škol

Warning

This publication doesn't include Faculty of Arts. It includes Faculty of Education. Official publication website can be found on muni.cz.
Title in English Learning styles in education of pupils with specific learning difficulties
Authors

BARTOŇOVÁ Miroslava MANDZÁKOVÁ Stanislava

Year of publication 2008
Type Article in Proceedings
Conference Specifické poruchy učenia a spravania v kontexte inkluzivnej edukácie Zborník z prvej medzinárodnej e-konferencie Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity v Prešove
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Field Pedagogy and education
Keywords learning styles student pupil with specific learning difficulties self-understanding occupation choice intervention adults special teacher
Description Ve stati se zamýšlíme nad tím, jak styly učení ovlivňují výuku žáka se specifickými poruchami učení. Pedagog jako odborník by měl umět poradit žákům, studentům a jejich rodičům, jak se připravovat na výuku, pomoci žákovi najít jeho učební styl. To je základní předpoklad odlišnosti reedukační péče vedené na prvním stupni ZŠ a na stupni vyšším. Styly učení jsou nástrojem, který studenti mohou použít ve školním vyučování nebo v jiných situacích. Jedním z více užívaných modelů stylů učení je model intervence
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.