Připravenost budoucích učitelů na integraci sluchově postižených žáků
Authors | |
---|---|
Year of publication | 2009 |
Type | Appeared in Conference without Proceedings |
MU Faculty or unit | |
Citation | |
Description | Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, zda jsou studenti prezenčního studia učitelských oborů Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity připraveni na integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných typů škol, s přihlédnutím na specifika sluchového postižení. Výzkumu se zúčastnilo 269 respondentů – studentů učitelských oborů (s výjimkou Speciální pedagogiky), kteří si zapsali předmět Seminář ke speciální pedagogice 1 v letním semestru 2008. Empirická část práce byla vedena formou kvantitativního výzkumu za použití techniky dotazníku. Anonymní dotazníkové šetření proběhlo písemnou formou. Výsledky dotazníkového šetření byly zpracovány metodou univariační a bivariační analýzy. Jednotlivé položky byly podrobeny analýze a graficky znázorněny. |