Jsou budoucí učitelé připraveni na integraci žáků?
Title in English | Are future teachers prepared for the integration of pupils? |
---|---|
Authors | |
Year of publication | 2009 |
Type | Appeared in Conference without Proceedings |
MU Faculty or unit | |
Citation | |
Description | Příprava na celoživotní vzdělávání je stěžejním cílem edukace žáků na základních školách. Učitelé by měli své žáky motivovat ke vzdělávání a naučit je učit se. Naše fakulta připravuje studenty učitelství v oblasti odborné a pedagogické, ale má je také seznámit se zvyšujícím se počtem žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných školách. Ve svém výzkumném šetření jsem se snažila zjistit, jak jsou studenti na možnost integrace znevýhodněných žáků připraveni. Větší část položek v anonymním dotazníku pak byla věnována specifickým problémům, které se mohou vyskytnout při integraci sluchově postižených žáků. Plné znění příspěvku je v elektronické podobě na CD. |