Zájmy rodičů jako součást kontaktů speciálních škol s rodiči
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2004 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. Řada pedagogická (U) |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | special schools; parents; special educational needs |
Popis | Příspěvek přináší dílčí výsledky projektu Rodiče žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v roli výchovných a sociálních partnerů školy a prezentuje zjitění, nakolik jsou rodiče dětí s postižením specifickou skupinou při prosazování svých zájmů ve speciálních školách. Příspěvek objasňuje, jaké postupy volí rodiče žáků speciálních škol, když se chtějí vyjadřovat ke školní výchově jejich dítěte, k záležitostem celkového fungování školy a jejího chodu, a kdy chtějí ve škole něco ze své pozice prosadit. Pohled na rodiče, kteří jednají se školou jako jednotlivci a jako skupina je konfrontován se situací v běných základních školách. |
Související projekty: |