1. Zvolte strategicky datum a čas konání
Aby se vaše událost nekryla s jinou velkou událostí, doporučujeme prověřit kalendář velkých fakultních akcí, případně i kalendář akcí na webu fakulty. Zvažte také časové možnosti vaší primární cílové skupiny (např. aby studující neměli jinou výuku nebo nebyli mimo Brno, aby pracující měli již volno atp.). Zároveň zvažujte také dostupnost místa konání (viz následující bod).
POZOR! Kalendář velkých akcí zobrazuje pouze události na rok dopředu. Plánujete-li akci v delším časovém horizontu, můžete prověřit situaci na e-mailu propagace@phil.muni.cz.
2. Včas si rezervujte prostory a informujte o akci vedení fakulty
Chystáte-li se požadovat rezervaci učeben, ověřte předem jejich dostupnost pomocí aplikace v ISu. K vyhledání vhodných prostor dle vašich představ můžete také využít Katalog učeben. Následně vyplňte formulář, kterým o rezervaci požádáte a zároveň o svém záměru informujete vedení fakulty. Veškeré mimovýukové akce formálně podléhají schválení tajemníkem fakulty.
TIP 1: Pro mimořádné akce je v rozvrhu vyhrazeno v rozvrhu několik volných „oken“. Zkuste je tedy přednostně využít:
- pondělí a středa od 14:00 hod. – učebna C33 (aula)
- čtvrtek a pátek celý den – učebna D51
TIP 2: Pro specifické akce může být vhodné využít Týmovou pracovnu, Čítárnu, Zasedací místnost děkanátu nebo také foyer v budově B2.
3. Nepodceňte propagaci
Akci doporučujeme uvést do kalendáře akcí na fakultním webu, zvážit můžete také upoutávku na LCD panelech. Studujícím vybraných předmětů nebo studijních programů či zaměstnancům vybraných pracovišť je možné poslat pozvánku hromadným e-mailem v ISu. Událost lze zařadit také do fakultního newsletteru. Pro významnější akce, které by se mohly stát potenciálním zájmem médií, je možné ve spolupráci s Oddělením vnějších vztahů FF MU a Tiskovým odborem RMU rozeslat tiskovou zprávu. A nezapomeňte na sociální sítě: ať už vašeho pracoviště nebo celofakultní. S těmi opět pomůže Oddělení vnějších vztahů – pište na propagace@phil.muni.cz.
TIP: Vždy se důkladně zamyslete nad cílovou skupinou své akce, abyste zejména při rozesílání hromadných e-mailů oslovovali skutečné zájemce a nezahlcovali poštu těm, kterých se akce netýká.
4. Pomozte návštěvníkům být ve správný čas na správném místě
Zvláště pokud na událost zvete účastníky mimo fakultu, je vhodné místo konání označit směrovkami. Pro ty ovšem vždy používejte stojany, které zapůjčuje ústřední knihovna, ať si neničíme zdi a dveře naší krásné fakulty.
TIP: Stojany z Ústřední knihovny FF MU jsou k dispozici v různých velikostech, tudíž je možné je využít nejen pro směrovky, ale také např. pro vystavení posterů či výstavních panelů. V Ústřední knihovně si můžete zapůjčit i nádobí nebo zakoupit fakultní propagační předměty. K dispozici je také fakultní stan.
5. Nezapomeňte na fotodokumentaci
Aby se na vaši událost v budoucnu nezapomnělo, doporučujeme pořídit na místě několik archivních snímků do fakultní Digitální kolekce fotografií (vložení zajistí Oddělení vnějších vztahů). Pro významné akce je možné využít služeb fakultních fotografek. V případě zájmu se obracejte na e-mail propagace@phil.muni.cz.