Didaktický projekt pro rozvoj plurilingválních dovedností (nejen v marketingové praxi)

Warning

This publication doesn't include Faculty of Arts. It includes Language Centre. Official publication website can be found on muni.cz.
Authors

ŠEVEČKOVÁ Monika

Year of publication 2024
Type Appeared in Conference without Proceedings
MU Faculty or unit

Language Centre

Citation
Description Prezentace si klade za cíl představit projekt, který byl pilotován ve výuce druhého cizího jazyka (obchodní francouzština, němčina, ruština, španělština, výstupní úroveň B2) na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity. Didaktický projekt se zaměřoval na rozvoj plurilingválních dovedností a interkulturního učení. Studenti na seminářích trénovali aktivity na téma vícejazyčného učení, aby se připravili na další fázi, ve které plnili skupinové úkoly – analýzu webových stránek vybraných nadnárodních společností (čtveřice, studenti různých jazyků), tvorbu plakátu se sloganem a audiokomentáře k vybraným plakátům svých spolužáků (trojice, studující stejný jazyk). V závěru projektu proběhlo hodnocení plakátů také ze strany jednotlivých vyučujících včetně rodilých mluvčích, kteří fungují jako tzv. asistenti ve výuce – nejlepší týmy byli odměněni merchem CJV. Cílem projektu bylo vést studenty k využití jejich vícejazyčného potenciálu a k zamyšlení nad interkulturními rozdíly v oblasti marketingu, přičemž práce v týmech umožňovala také rozvoj mediačních dovedností a spolupráce. Účastí v projektu si studenti prohloubili svůj jazykový potenciál, rozšířili své měkké dovednosti a posílili svou uplatnitelnost na trhu práce.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.