Algunos problemas metodológicos y teóricos de la enseňanza de la sintaxis del espaňol como asignatura universitaria (ELE)
Název česky | Metodologické a teoretické problémy výuky španělské syntaxe jako akademického předmětu (ELE) |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2020 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | e-Scripta Romanica |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://czasopisma.uni.lodz.pl/escripta/article/view/7119 |
Doi | http://dx.doi.org/10.18778/2392-0718.08.09 |
Klíčová slova | Spanish FL; syntax; teaching; methodology; theory |
Přiložené soubory | |
Popis | Tento článek se zabývá problémy metodologické či teoretické povahy, s nimiž se setkávají vyučující syntaxe jako akademického předmětu (povinného v rámci filologického studia španělštiny v nehispanofonních zemích) a jež ve své většině souvisejí se zjevnou absencí jednotné koncepce španělské syntaxe. Jak se pokoušíme ukázat, tato okolnost se odráží ve značné terminologické, definiční a klasifikační různorodosti v učebnicích a gramatikách vydávaných ve Španělsku, což znesnadňuje jak teoretický výklad předmětu, tak i výběr vhodných didaktických mnateriálů. |
Související projekty: |