Pedagogická praxe a její reflexe ve studijním programu učitelství historie na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity

Autoři

FASORA Lukáš KAŠKA Václav

Rok publikování 2023
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Marginalia historica : Časopis pro dějiny vzdělanosti a kultury
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www https://pages.pedf.cuni.cz/kddd/marginalia-historica/obsahy-starsich-cisel/
Klíčová slova Teaching history studies; curricular changes to teaching practice; assessment of teaching practice
Popis Článek prezentuje zkušenosti se změnami v oblasti praktické výuky ve studijním programu učitelství historie na Filozofi cké fakultě Masarykovy univerzity. Poukazuje na významný nárůst podílu praktické výuky ve vzdělávání adeptů učitelství a sdílí zkušenosti s podobou propedeutických předmětů, kurzů spojujících teoretickou a praktickou výuku a hlavně zkušenost s refl exí praxí, která je v rámci reformy nejvýznamnější změnou. Na praktických příkladech jsou představeny způsoby, jak praktikanti vnímají svou roli učitele, přístupy provázejících učitelů a samozřejmě také vlastní výuku.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.