Informace o projektu
Design Thinking Action Lab 2016: otevřenost, zodpovědnost, iniciativa
(DALAB 2016)
- Kód projektu
- MUNI/A/1121/2015
- Období řešení
- 1/2016 - 12/2016
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Grantová agentura MU
- DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
- Filozofická fakulta
Cílem projektu je podpořit studentské projekty specifického výzkumu, které jsou rozvíjeny pomocí metodik Human-Centered Design, vzdělávacích workshopů a mentoringem ze strany akademiků i odborníků z praxe. Studentské projekty realizované v rámci Aplikačního semináře (dále jen „projekty APLS“) jsou dvousemestrálními výzkumnými a aplikačními projekty magisterských studentů oboru Informační studia a knihovnictví. V roce 2016 budou tvořit projekty APLS osm samostatných a specifických projektů z oblasti: 1) otevřených dat 2) čtenářské gramotnosti dětí 3) digitálních portfolií v terciálním vzdělávání 4) prezentace služeb veřejných knihoven 5) třetí role akademického pracoviště 6) prezentace a analýza na sociálních sítích 7) zkvalitnění e-learningových kurzů jejich administrátory 8) informační potřeby umírajících v paliativní péči hospiců
Publikace
Počet publikací: 40
2016
-
Abortion as a problem of information macroethics
Journal of Information Ethics, rok: 2016, ročník: 25, vydání: 2
-
Advanced graphs and analysis
Rok: 2016, druh: Recenze
-
Distance education via webinars : research and practice
DisCo 2016 : Towards open education and information society : 11th conference reader, rok: 2016
-
Education of primary school pupils about information safety
Rok: 2016, druh: Vyžádané přednášky
-
Efektivní učení
Rok: 2016, druh: Popularizační texty
-
Finální antropický princip ve filosofii, pedagogice a informační vědě
ProInflow, rok: 2016, ročník: 8, vydání: 1
-
From theory to metatheory and metascience : about reality and syndrome of the queen of sciences
Rok: 2016, druh: Konferenční abstrakty
-
Information literacy education in V4 with focus on the Czech Republic
Rok: 2016, druh: Vyžádané přednášky
-
Jak učit sám sebe
Rok: 2016, druh: Přehledové a vzdělávací texty
-
K mezipředmětovému dialogu : interdisciplinární vzdělávání na příkladu desíti vybraných osobností historie vědy
Rok: 2016, druh: Přehledové a vzdělávací texty