Informace o projektu
Cesty učení: výzkum kontextu, prediktorů i výstupů (CU)

Projekt poskytuje teoretickou a metodologickou podporu doktorským studentům programu Pedagogické vědy na Ústavu pedagogických věd FF MU. Zaměřuje se na výzkum procesů učení nejen v různých vzdělávacích institucích, ale i v širších neškolních kontextech. Cílem je analyzovat učení v širokém spektru prostředí. Pozornost je věnována prediktorům, které vysvětlují rozdíly v učebních výsledcích. Podporovaná témata zahrnují širokou škálu aspektů, jako jsou kvalita výuky, výuková komunikace, studijní neúspěšnost a resilience, well-being a v neposlední řadě také osobnostní charakteristiky učících se i jejich průvodců. Záměrem je pomoci doktorandům efektivněji navrhovat, realizovat a vyhodnocovat jejich výzkumy, aby přispěly ke zlepšení vzdělávací praxe, tvorbě vzdělávací politiky a rozvoji metodologie pedagogického výzkumu.

Cíle udržitelného rozvoje

Masarykova univerzita se hlásí k cílům udržitelného rozvoje OSN, jejichž záměrem je do roku 2030 zlepšit podmínky a kvalitu života na naší planetě.

Cíl udržitelného rozvoje č.  4 – Kvalitní vzdělání

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.