Hands-on Media Art Theory. Theory of Interactive Media (BA, MA study program)
Název česky | Praktická teorie mediálního umění. Teorie interaktivních médií (Bc. a Mgr. studijní program) |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2019 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Out of the Box. The Middle Crisis of the Digital Revolution |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | media art theory ; software art ; computer generated art ; remake ; field recording ; virtual reality ; machine learning |
Popis | Příspěvek publikovaný v katalogu festivalu Ars Electronica: Studijní program Teorie interaktivních médií je ovlivněn sbližováním umění a teorie nových médií. Jeho kurikulum zahrnuje několik předmětů, které poskytují studentům praktické zkušenosti s novými médii jako nástroji kreativity. Cílem je seznámit je s „logikou, slovní zásobou a gramatikou“ médií, se kterými umělci pracují. Výstava ukazuje vybrané výstupy praktických přednášek mediálního umění. Kromě toho budou představeny dva příklady výzkumných projektů „out of the box“, které se nacházejí na hranici teorie mediálního umění, praxe a kurátorství. |
Související projekty: |